Yenileniyor
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • K.Maraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
--
--
--
--
Son Dakika Haberler

Yemeksepeti'nin “Gel Al” hizmeti ilk yılını başarıyla tamamladı49 defa okundu

kategorisinde, 13 Şub 2024 - 08:30 tarihinde yayınlandı

– Pilot uygulamasına 4 bin restoranla başlanan Yemeksepeti “Gel Al” hizmeti, 2023 Şubat itibarıyla yüzde 80 restoran penetrasyona ulaştı

Yemeksepeti'nin “Gel Al” hizmeti ilk yılını başarıyla tamamladı

İSTANBUL (AA) – Yemeksepeti'nin "Gel Al" hizmeti ilk yılını başarıyla geride bıraktı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, belirli şehirlerde başlatılan pilot uygulamanın ardından 2023 Ocak ayında Türkiye genelinde kullanıma sunulan Yemeksepeti'nin "Gel Al" hizmeti, geleneksel sipariş alma yöntemlerine kıyasla birçok avantaj sunuyor. Hizmet sayesinde kullanıcılar, Yemeksepeti üzerinden indirimli siparişlerini veriyor ve restorana gittiklerinde yemeklerini hazır şekilde buluyor.

Hizmetin sunduğu pratiklikle zamandan tasarruf edilmesi mümkün hale geliyor. Yemeksepeti'nin bu yenilikçi hizmeti, sektördeki güçlü konumunu pekiştiriyor.

Pilot uygulamasına 4 bin restoranla başlanan Yemeksepeti "Gel Al" hizmeti, 2023 Şubat itibarıyla yüzde 80 restoran penetrasyona ulaştı.

Hizmet kapsamındaki aktif restoran sayısı 60 bini aştı. Hizmetinin kullanımı her çeyrekte iki kat artış gösterirken, 2024 için toplam aktif kullanıcı hedefi 1 milyon olarak belirlendi.

– "Gel Al"a özel indirim ve kuponlar sunuldu

Kullanıcılarına bütçe avantajı da sunan Yemeksepeti "Gel Al" hizmetinde "GELAL20", "GELAL30" ve "YAZ100" gibi kampanyalar, her siparişte ekstra indirimler kazanılmasını sağlıyor. Özellikle sezon boyunca devam eden YAZ100 kampanyası, hafta sonları 300 liraya kadar olan siparişlerde 100 lira indirim sunuyor.

"Gel Al" kullanıcıları, Yemeksepeti'nin sunduğu diğer indirimlerin yanı sıra özel indirimlerden de faydalandı.

Geçmiş dönemlerde farklı mutfakları da kapsayacak şekilde "KAHVE50", "PIZZA60", "YAZ100" gibi çeşitli kampanyalar düzenlendi. İlk yılı içinde "Gel Al"dan verilen her 100 siparişten yaklaşık 70'i çeşitli indirim ve avantajlar içerdi ve bu siparişlerin yüzde 75'i, ortalama yüzde 25 indirim sağladı.

– "Gel Al"da en çok kebap ve Türk mutfağı tercih edildi

Yemeksepeti'nin "Gel Al" hizmetinde müşterilerin en çok tercih ettiği mutfaklar sırasıyla kebap, Türk mutfağı, pizza, tatlı ve kahve oldu. Döner, pide, lahmacun ve burger gibi diğer popüler alternatifler de kullanıcıların ilgisini çekiyor.

Balık ve deniz ürünleri, pastane ve fırın, tavuk ve dünya mutfağı gibi çeşitlilik sunan diğer mutfak türleri de, kendine özgü tatlarıyla kullanıcıların beğenisini kazanıyor.

81 il ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde (KKTC) aktif olarak sunulan "Gel Al hizmeti", kullanıcılara ek sipariş frekansı sunarken hem Yemeksepeti için hem de üye restoranlar için ek bir sipariş kanalı yarattı.

Haber Editörü : Tüm Yazıları
YORUM YAZ