Yenileniyor
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • K.Maraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
--
--
--
--
Son Dakika Haberler

Daikin Türkiye “Şikayetvar A.C.E. Awards” ödülünü kazandı62 defa okundu

kategorisinde, 21 Şub 2024 - 08:31 tarihinde yayınlandı
Daikin Türkiye “Şikayetvar A.C.E. Awards” ödülünü kazandı

İSTANBUL (AA) – Daikin Türkiye, "Şikayetvar A.C.E. Awards" kombi kategorisinde bu yılın birincisi olarak "Diamond" ödülünü aldı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, müşteri deneyimini en iyi yaşatan markaların ödüllendirildiği “Şikayetvar A.C.E. Awards”ın bu yılki anketinde kombi kategorisinin birincisi Daikin oldu.

Bu yıl 9'uncusu gerçekleştirilen törende 118 markaya ödül verildi. Şikayetvar tarafından yıllık 1,5 milyonun üzerinde müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak oluşturulan "Müşteri Deneyimi Endeksi" ile belirlenen markalar, diamond, gold ve silver ödüllere kavuştu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Daikin Türkiye İş Geliştirme ve Müşteri Deneyimi Departman Müdürü Fatih Tuna, daha önce müşteri değerlendirmesiyle birçok ödül aldıklarını belirterek, "Bir ödüle daha layık görüldük. Bu ödülün alınmasında markamızın toplam şikayet oranı, sağlanan çözüm sonrası müşterilerimizin memnuniyet oranı ve şikayet sonrası markayı tekrar tercih etme veya başkalarına tavsiye etme gibi unsurlar, başarımızın ölçütünü oluşturdu." ifadelerini kullandı.

Şikayeti olan müşteriler ile hızlı ve rahatlatıcı bir iletişim kurmayı önemsediklerini kaydeden Tuna, müşterilerin şikayetinin dikkate alındığından, değerlendirildiğinden ve kısa sürede çözüm üretileceğinden emin olmalarını sağladıklarını anlattı.

Tuna, şikayet yönetiminde "müşteriyi merkeze aldıkları ve sonunda memnuniyeti sağladıkları bir yaklaşım içinde olduklarını" belirterek, "Şikayetlere bir anlamda fırsat gözüyle bakıyoruz; çünkü şikayetler bizim düzeltici aksiyonlar almamıza olanak sağlıyor. Markamız Daikin’i öncü kılan yönlerden biri de bu yaklaşımdaki başarımızdır." değerlendirmesinde bulundu.​​​​​​​

Haber Editörü : Tüm Yazıları
YORUM YAZ