Yenileniyor
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • K.Maraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
--
--
--
--
Son Dakika Haberler

Doğa Koleji t-MBA Girişimcilik ve İnovasyon Semineri gerçekleştirildi48 defa okundu

kategorisinde, 03 Oca 2024 - 15:32 tarihinde yayınlandı

– Begüm Gönlüşen ve Emir Yılgör, okul ve iş yaşamlarında elde ettikleri başarılı kariyer yolculuğunu Doğa öğrencileri ile paylaştı

Doğa Koleji t-MBA Girişimcilik ve İnovasyon Semineri gerçekleştirildi

İSTANBUL (AA) – E- ticaret dünyasındaki son gelişmeleri Hepsiburada Kıdemli Marka Müdürü Begüm Gönlüşen ve Kıdemli Medya Müdürü Emir Yılgör, Doğa Koleji Çekmeköy Kampüsünde "Nasıl İletişimci Olunur" temalı semineri ile girişimcilik ve e-ticaret dünyasında gelinen son noktayı Doğa Koleji t-MBA öğrencileri ile paylaştı.

Doğa Koleji'nden yapılan açıklamaya göre, Gönlüşen ve Yılgör, okul ve iş yaşamlarında elde ettikleri başarılı kariyer yolculuğunu Doğa öğrencileri ile paylaştı.

Gönlüşen ve Yılgör, mesleki yaşamlarında etkisi olacak doğru bölüm tercihlerin çalışma hayatına olan katkılarını anlatarak girişimciliğin önemine vurgu yaptılar.

Konuşmacılar, e-ticaretin günümüzde giderek daha fazla insanın tercih ettiği bir alışveriş yöntemi haline geldiğini, e-ticaretin geleneksel alışverişin sınırlarını aştığı ve insanların artık ürünleri bir tıkla bulabilmesi ile fiyatları karşılaştırma kolaylığından bahsettiler.

Konuklar, girişimcilik ve e-ticaretin nasıl ve hangi noktada buluştuğunu, Hepsiburada markasının bünyesinde yer alan firmaların kontrolü, dönem dönem gerçekleştirilen kampanyalar ve müşteri üzerindeki etkilerini öğrencilere anlattı. Dijitalin hızlı dönüşümü müşteri beklentilerini ve davranışlarını nasıl değiştirdi sorusunun cevaplarını verdiler.

İş dünyasının saygın yöneticileri t-MBA eğitim modelinin lise öğrencileri için çok önemli bir sistem olduğunu, bu sistemin öğrencilerin üniversite ve iş hayatları üzerinde olumlu etki bırakacağını ifade ettiler.​​​​​​​​​​​​​​

Haber Editörü : Tüm Yazıları
YORUM YAZ