İSTANBUL (AA) – VakıfBank, müşterilerinin ev ve arabalarıyla ilgili ödemelerini, mobil bankacılık üzerinden tek ekranda hızlıca yapabileceği, kişiselleştirilmiş “Benim Yerim” menüsünü kullanıcıların hizmetine sundu.
Bankadan yapılan açıklamaya göre, VakıfBank Mobil müşterileri, artık tek bir ekran üzerinden evleri ve arabalarıyla ilgili bütün işlemleri sorgulayıp zaman kaybetmeden hızlıca ödemelerini gerçekleştirebilecek.
Açıklamada görüşlerine yer verilen VakıfBank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, VakıfBank olarak geleceğin bankacılığını bugüne taşıma ve en güncel teknolojilerin sağladığı imkanları müşterilere en etkili şekilde sunmak üzere çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti.
Müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda yeni ürünler geliştirdiklerini ve hayatı kolaylaştıracak uygulamaları devreye aldıklarını aktaran Merdan, şunları kaydetti:
“VakıfBank Mobil uygulaması üzerinden kullanılabilen Benim Yerim menüsünün de müşterilerimizin hayatına dokunacağına inanıyoruz. Benim Yerim ile müşterilerimiz, hayatın yoğun temposunda düzenli olarak yaptıkları ödeme ve para transferlerini düşünmek zorunda kalmayacak. Yeni uygulamamızın bildirim altyapısı sayesinde müşterilerimiz, işlemlerini aksatmadan gerçekleştirme imkanına sahip olacak. VakıfBank olarak önümüzdeki dönemde de yeni dijital ürün ve hizmetlerimizle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”
VakıfBank Mobil müşterileri, Benim Yerim menüsüne kendi ev ve araçlarını ekleyebileceği gibi başkalarına ait ev ve araçları da ekleyebilecek, bu varlıklarla ilgili bildirim alabilecek ve borç sorgulayabilecek. Ayrıca sağlık, eğitim, seyahat ve bireysel ödemeler ile kayıtlı işlemlerine de Benim Yerim menüsünden kolayca ulaşabilecek. Benim Yerim, ayrıca VakıfBank müşterilerinin kayıtlı işlemler menüsüne kaydettikleri ödeme veya para transferi işlemlerini kendilerine göre sınıflandırmalarını sağlayarak kullanıcı dostu bir alan oluşturma özelliği de taşıyor.